Petits exploradors de les Gavarres

Si encara no coneixeu l’activitat Petits exploradors de les Gavarres, teniu una nova oportunitat per descobrir-la: ens trobarem el proper diumenge 30 d’agost a Calonge.
És una proposta pensada especialment per als més petits de la casa, conduïda per en Joan Feliu, de Gisfera. Amb ell aprendrem a identificar petjades, rastres i altres indicis que revelen la presència dels animals més discrets del bosc. A través de les seves explicacions, ens endinsarem en el món fascinant d’aquests habitants amagats: com viuen, què mengen, quins hàbits tenen i com és el seu cicle vital.
D’una manera divertida i educativa, coneixerem espècies com el teixó, la geneta, l’esquirol o el conill, sovint poc conegudes pels infants. Serà una experiència immersiva que convertirà els participants en autèntics exploradors de les Gavarres.
L’activitat és gratuïta, però cal fer inscripció prèvia mitjançant el formulari. Ens trobarem al parquing de la Resclosa del Molí de les Roques a les 10 h del matí i l’activitat tindrà una durada aproximada de tres hores. Teniu la ubicació exacta aquí. Recordeu portar esmorzar i aigua segons cregueu convenient.

