Conviure amb el foc a Palafrugell (Llofriu)

Ara que comencem l’estiu i ens tocarà estar més pendents que mai de les condicions meteorològiques i els incendis us volem proposar l’activitat «Conviure amb el foc a Palafrugell» pel dissabte 4 de juliol. A través d’un recorregut participatiu, descobrireu com treballen els bombers, els agents rurals, els pagesos i els científics que gestionen el territori. Les plantes tenen les seves estratègies però recau en nosaltres respectar-les i potenciar-les al màxim per tenir uns boscos al màxim de resilients al foc. En Joan Feliu de Gisfera ens proposarà una passejada per l’entorn de Llofriu analitzant les estratègies forestals i quines variables estudien els professionals enumerats abans.
Ens trobarem a l’església de Sant Fruitós a Llofriu a les 18h de la tarda. Porteu calçat i roba còmode, i l’aigua que considereu, l’activitat durarà unes dues hores i cal inscriure’s al formulari de sota.


